Mistä osoitteesta voisin löytää suomalais-englantilaisen sanaston, jossa olisi keskeiset lääketieteelliset termit?

Kysytty

Mistä osoitteesta voisin löytää suomalais-englantilaisen sanaston, jossa olisi keskeiset lääketieteelliset termit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavasta nettiosoitteesta http://www.tohtori.fi/laakarikirja löytyy lääketieteen sanasto. Lähde: Kustannus Oy Duodecim, Lääketieteen termit. Sanasto sisältää noin 30.000 hakusanaa selityksineen. Useimmille termeille on vastineet myös englanniksi, ruotsiksi ja latinaksi.