Toivoisin vinkkejä lääketieteen sanakirjoista ja sanastoista, joissa termit olisivat suomeksi ja englanniksi.

Kysytty

Toivoisin vinkkejä lääketieteen sanakirjoista ja sanastoista, joissa termit olisivat suomeksi ja englanniksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet kirjaston kokoelmista löytyvät seuraavat teokset:
Lääketieteen termit, Duodecimin selittävä suursanakirja, Duodecim 2007.
Hervonen, Antti, Hoitoalan sanasto, Lääketieteellinen oppimateriaalikustantamo 2000.
Hopkins, Maritta, Englannin keskeistä sanastoa lääketieteen opiskelijoille, Tampereen yliopisto 1993.