Otsikko
Löytyykö tietokannasta rakennusalan sanastoa suomi-englanti?

Kysytty

Löytyykö tietokannasta rakennusalan sanastoa suomi-englanti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin seuraavat teokset löytyivät Helmetistä (www.helmet.fi) asiasana-haulla sanakirjat ja rakentaminen:
Methuen, John:
Arkkitehtuuri- ja rakennussanasto suomi-englanti = Architectural & building glossary Finnish-English / John Methuen.[Helsinki] : Suomen arkkitehtiliitto SAFA, 1996,
Rakennusalan sanakirja : suomi-englanti-viro, hakemistot viro ja englanti = Building and civil engineering dictionary : Finnish-English-Estonian, indexes Estonian and English = Ehituse sonaraamat : soomi-inglise-eesti, eesti ja inglise terminite registrid. Helsinki : Suomen rakennusinsinöörien liitto, 1994,
Rakennusalan sanakirja : venäjä-englanti-suomi, suomi-englanti-venäjä = Slovar' po stroitel'stvu : russko-anglo-finskij, finsko-anglo-russkij = Building and civil engineering dictionary : Russian-English-Finnish, Finnish-English-Russian. Helsinki : Suomen rakennusinsinöörien liitto, 1991