Mistä mahtaisin löytää Anna-Leena Härkösen novellin "Kissan korvike"?

Kysytty

Mistä mahtaisin löytää Anna-Leena Härkösen novellin "Kissan korvike"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ko. novelli löytyy Image-lehdestä vuodelta 1994 numerosta 5.
Meillä ei ole tätä lehden numeroa, mutta Helsingin kaupunginkirjasto voi lähettää kaukopalvelukopiot novellista.
Haluatko kopiot Porvoon kaupunginkirjaston kautta?