Otsikko
Kaipaan Graham Greenen novellia, missä kaksi italialaispoikaa perheineen vuorotellen valtaa kirjottajan talon ja kiristää tätä. Oliko tää edes Greenen juttu…

Kysytty

Kaipaan Graham Greenen novellia, missä kaksi italialaispoikaa perheineen vuorotellen valtaa kirjottajan talon ja kiristää tätä. Oliko tää edes Greenen juttu vai Ronald Dahlin? Kuka neuvoisi minua löytämään oikean kirjan?
Ja mikä kirjan tai novellin nimi oli? Ja kuka se kirjoittaja oli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan vielä ei novelli ole selvinnyt. Sitä on kyselty kirjastolaisten yhteisen sähköpostilistan kautta, ja jos vastaus löytyy, palaan asiaan. Tunnistaisiko joku lukijoista tämän novellin?