Otsikko
Luin joskus netistä novellin, jossa nuori koulua käyvä tyttö rakastuu poikaan nimeltä Ace. Tytön taustalla oli jonkinlaisia ongelmia kotona, ilmeisesti…

Kysytty

Hei,

Luin joskus netistä novellin, jossa nuori koulua käyvä tyttö rakastuu poikaan nimeltä Ace. Tytön taustalla oli jonkinlaisia ongelmia kotona, ilmeisesti alkoholistiäiti. Novellissa käsiteltiin huumeita ja poltettiin salviaa. Tapahtumat eivät nimien perusteella sijoittuneet Suomeen. Novelli oli suhteellisen pitkä. Haluaisin nyt luetuttaa tämän toisilla, mutten valitettavasti muista novellin nimeä. Ainoastaan joitakin katkelmia sieltä täältä. Novelli oli joka tapauksessa amatöörin kirjoittama.

Osaisittekohan auttaa?

Yt. Lotta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti novellia ei ole tunnistettu. Tuntisiko joku lukijoista sen?