Mistä löytyisi keskitetysti tietoja maailman maiden internet-tunnusluvuista (käyttäjämäärät, palvelinmäärät yms.) Eri maista myös suurimmat ISP:t ja…

Kysytty

Mistä löytyisi keskitetysti tietoja maailman maiden internet-tunnusluvuista (käyttäjämäärät, palvelinmäärät yms.) Eri maista myös suurimmat ISP:t ja markkinaosuudet ja omistussuhteet.
Mahdollisimman paljon tietoa internetistä kussakin maassa. Olisiko jokin yksi lähde olemassa tai muutamia avainlähteitä näihin tietoihin, esim. joitain tilastoja tai tutkimuksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Täydellistä tai edes hyvää vastausta lienee kysymykseesi vaikea antaa, mutta ehkä Petteri Järvisen linkkisivusta http://www.pjoy.fi/linkit/index.html
olisi sinulle apua. Valitse esim. linkit "Internet-yhteydet ja operaattorit" ja "Tilastoja ja käyttäjätutkimuksia".