Mistä löytäisin Valto Saran runon sanat : Lähellä maata? Kuulin sen vuosia sitten tv:n sunnuntaiaamulähetyksessä ( vekkari tms).

Kysytty

Mistä löytäisin Valto Saran runon sanat : Lähellä maata? Kuulin sen vuosia sitten tv:n sunnuntaiaamulähetyksessä ( vekkari tms).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy Valto Saran Lähellä maata -nimisestä -lausuntarunoja kokoelmasta. Se on kokoelman ensimmäinen runo. Kokoelma on ilmestynyt vuonna 1932, eikä sitä ole Jämsän kirjastossa. Ainakin pääkaupunkiseudun Helmet-kirjaston kirjavarastosta se löytyy. Voit pyytää kirjan kaukolainaksi oman lähikirjastosi kautta.