Otsikko
Mistä löytäisin sanat ja nuotit Anki Lindqvistin esittämään Kesäyöt lauluun?

Kysytty

Hei, mistä löytäisin sanat ja nuotit Anki Lindqvistin esittämään Kesäyöt lauluun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat ja nuotit lauluun löytyvät ainakin Suuresta toivelaulukirjasta numero 19. Laulu on varsinaisesti nimeltään Ne kesäyöt, alunperin Summer nights. Toivelaulukirjat löytyvät monista Helmet-kirjastoista:

www.helmet.fi