Haluaisin Jemina & Selina Sillänpään kappaleen "Pedot" sanat, mutta niitä ei löydy mistään, kun levyssä [Rajamailla, 2012] ei ole kansilehtistä ja nettikään ei…

Kysytty

Haluaisin Jemina & Selina Sillänpään kappaleen "Pedot" sanat, mutta niitä ei löydy mistään, kun levyssä [Rajamailla, 2012] ei ole kansilehtistä ja nettikään ei ollut avuksi. Voisiko kirjastonhoitaja auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjastonhoitajalla ei ollut kysyjää parempia työkaluja laulun sanojen löytämiseksi. Netistä niitä ei tosiaan löytynyt.

Näinä sähköisen tiedonhaunkin aikoina on joskus hyvä turvautua vanhanaikaiseen metodiin eli kirjoittaa sanoitukset talteen käsin, soittamalla kappaletta pause-nappia käyttäen. Sillanpään neitosten artikulaatiokin tuntuu olevan varsin puhdas, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta.