Mistä löydän valtakunnalliset peruskoulun opetussuunnitelmat 1970 eteenpäin?

Kysytty

Mistä löydän valtakunnalliset peruskoulun opetussuunnitelmat 1970 eteenpäin? 2004 ja 2014 löytyivät digitoituna vapaasti ladattavana mutta vanhempia ei

Vastaus

Vastattu

Vanhemmat ovat kirjamuotoisina. Netti kun yleistyi vasta 1990-luvulla.

Esim. Frank monihaulla löytyy POPS-70 Turun, Oulun, Itä-Suomen ja Jyväskylän yliopistojen kirjastoista.

Myös aikalaismuisteloita löytyy vielä netistä. Esim. http://pedagogiikkaa.blogspot.com/2019/01/vuoden-1970-pops.html