Missäs tämä luuraa, ollut kauan haussa: M. A. Numminen lukee ja laulaa runojaan Äänilevy Numminen, M. A. Kirjayhtymä : Love Records [1972] Genre runot…

Kysytty

missäs tämä luuraa, ollut kauan haussa:
M. A. Numminen lukee ja laulaa runojaan
Äänilevy
Numminen, M. A.
Kirjayhtymä : Love Records [1972]
Genre
runot
Ulkoasu
1 mini-LP
Kieli
suomi
Alkuteoksen kieli
suomi
Huomautukset
14.
Julkaisija Kirjayhtymä : Love Records [1972]
Aiheet
tekstilevy

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä levy julkaistiin ensimmäisen kerran M. A. Nummisen ensimmäisen kirjan, "Kauneimmat runot", äänilevyliitteenä, mini LP:nä vuonna 1970. Keski-kirjastojen kokoelmissa sitä ei enää ole, mutta muutamista kirjastoista sen voi saada lainaan. Voit kysyä kaukolainasta lähikirjastostasi. Tässä Finna-hakupalvelun tietoja levyn sijainnista muissa kirjastoissa:

https://www.finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&look…

Cd-levyllä "Kiusankappaleita : 1, Singlet, ep:t ja erillisäänitteet 1966-73" on levyn tietojen mukaan myös tämä "M. A. Numminen lukee ja laulaa runojaan" -levyn runot ja musiikkikappaleet . Sen saa lainaan myös Keski-kirjastoista:

https://keski.finna.fi/Record/keski.220591#componentparts