Otsikko
Missähän lasten ohjelmassa lauletaan jotenkin " Ihanaa, kamalaa, kaikenlaista katalaa tapahtuu kun kumppanukset kaksin vaeltaa. Salaisuudet täyttää maan, ukki…

Kysytty

Missähän lasten ohjelmassa lauletaan jotenkin " Ihanaa, kamalaa, kaikenlaista katalaa tapahtuu kun kumppanukset kaksin vaeltaa. Salaisuudet täyttää maan, ukki auttaa neuvoillaan". Muistan katsoneeni joskus 1900-luvulla.

Vastaus

Vastattu

Muistitietojen mukaan sarjan nimi on Tiina ja Taavetti, mutta valitettavasti siitä ei löytynyt mitään tietoa verkosta.

0 ääntä

Kommentit

Lehtien TV-ohjelmatiedoista ilmenee, että Tiina ja Taavetti -piirrossarjaa on näytetty vuonna 1996 Ylen ykköskanavalla lauantaiaamuisin osana Veturi-lastenohjelmaa. Ensimmäinen maininta 23.3.1996 ja viimeinen 19.10.1996.