Muistaako kukaan piirrettyä lasten sarjaa, joka tuli telkkarista noin 2005? Siinä esiintyi vaatteissa oleva kissa, jolla oli olalla eväskeppi ja se matkusti…

Kysytty

Muistaako kukaan piirrettyä lasten sarjaa, joka tuli telkkarista noin 2005? Siinä esiintyi vaatteissa oleva kissa, jolla oli olalla eväskeppi ja se matkusti ympäri maailmaa? Kissan nimi saattoi olla Unski.. Animaatio oli poikani lempparipiirretty lapsena ja olis mukava kertoa hänelle piirretyn ohjelman nimi.

Vastaus

Vastattu

Vanha Unski-kissa kertoo maailmanmatkoistaan Markus Majaluoman kuusiosaisessa animaatiosarjassa Kissan elämää, joka esitettiin ensimmäisen kerran Pikku kakkosessa helmi–maaliskuussa 2001. Unski seikkaili mm. kissanhiekkamaassa, pohjoisnavalla, Siperiassa ja Lombardiassa. Sarjan uusintakerroista lähimmäs vuotta 2005 osuu huhti–toukokuu 2006.