Otsikko
Mikä lastenohjelma kyseessä? Muistan pienenä katsoneeni animaatiosarjaa pienestä aasista, joka etsi omistajaansa. Mukana oli myös nuori mustalaisnainen…

Kysytty

Mikä lastenohjelma kyseessä? Muistan pienenä katsoneeni animaatiosarjaa pienestä aasista, joka etsi omistajaansa. Mukana oli myös nuori mustalaisnainen. Ensimmäisessä jaksossa aasi taisi vahingossa joutua kuumailmapallon kyytiin ja ajautua tuntemattomaan paikkaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla The Adventures of Dawdle the Donkey vuodelta 1996? Siinä aasi etsii uutta kotia ja kissahahmo takertuu leijan naruun ja ajelehtii pois.

0 ääntä

Kommentit

Löytyi sittenkin! Kyseessä oli Aasin koettelemukset (Les Tribulations de Cadichon). Kiitos!