Olen kuudennella luokalla ja minun pitäisi tehdä esitelmä Elina Karjalaisesta, mutta en löydä tietoa mistään. Tietäisittekö te joitakin "nettiosotteita" josta…

Kysytty

Olen kuudennella luokalla ja minun pitäisi tehdä esitelmä Elina Karjalaisesta, mutta en löydä tietoa mistään. Tietäisittekö te joitakin "nettiosotteita" josta löytyisi tietoa itse kirjailijasta eikä hanen kirjoittamistaan kirjoista? Esitelmän pitäisi olla valmis tämän kuun viimesellä viikolla joten voisitteko vastata mahdollisimman pian. Kiitos jo etukäteen!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elina Karjalaisesta ei ole paljon tietoa internetissä. Linkkejä, joissa olisi kerrottu kirjailijasta itsestään eikä hänen kirjoistaan, oli vielä vähemmän. WSOY:n sivujen kirjailijaesittelyistä löytyy kuitenkin jotain tietoa hänestä:

http://www.wsoy.fi/www/galleria.nsf/ed0973a57093db86c22565e10029dece/0e…