Mistä löytäisin tietoa Merja Jalosta? Teen kirjailijaesitelmää ysiluokan äidinkielen lopputyöksi. Koitin googlettaa ja katsoin jopa täältä, sen verran löytyi…

Kysytty

Hei! Mistä löytäisin tietoa Merja Jalosta? Teen kirjailijaesitelmää ysiluokan äidinkielen lopputyöksi. Koitin googlettaa ja katsoin jopa täältä, sen verran löytyi. Valitettavasti kaikissa aiemmissa kysymyksissä Jaloa kohti ne linkit eivät enään toimi, liekö vanhentuneet, enkä pääse lukemaan niitä. Tarvitsisin lähinnä tietoa hänen lapsuudesta, esimerkiksi missä koulussa hän kävi ja mitä hän harrasti. Ihan vain jotain perustietoa. Olisi huippua saada tietää!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merja Jalosta löytyy tietoa esim. Kirjasammon  ja Kustantajan (WSOY) sivuilta:

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Auf6c4db79-57f6-49a5-ba78-8d1171e001ff

https://www.wsoy.fi/kirjailija/merja-jalo

Hänen lapsuudestaan näissä eikä myöskään kirjoissa juuri ole tietoa. Kirjasammon sivuilla hän kertoo, että hänelle voi kirjoittaa kustantajan kautta.

Ilmoitan eteenpäin linkkien toimimattomuuden, kiitos tiedosta.