Onkohan tällaista lorua/kehtolaulua suomennettu: Rock-a-bye baby, thy cradle is green. Thy father's a nobleman, thy mother's a queen.

Kysytty

Onkohan tällaista lorua/kehtolaulua suomennettu:
Rock-a-bye baby, thy cradle is green.
Thy father's a nobleman, thy mother's a queen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Kyllikki Sutinen on kääntänyt laulun nuottikokoelmaan Tuuti lasta [Nuottijulkaisu] : 35 kauneinta kehtolaulua / toim. Kyllikki Sutinen ; kuvittanut Maija Karma. - Helsinki : Fazer, 1953. Laulu on siinä sivulla 38 nimellä Pikku Nukkumatti. ja sanat ovat sekä suomeksi että englanniksi. Teos on lainattavissa mm. Metson lasten ja nuorten sekä musiikkiosastolta ja Pirkkalassa Nuolialan kirjastossa.