Mitä voin kertoa oppilailleni kirjailijasta Harri Istvan Mäki?

Kysytty

Mitä voin kertoa oppilailleni kirjailijasta Harri Istvan Mäki?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Terveiset Pirkanmaalta.

Harri Istvan Mäki on pirkanmaalainen kirjailija, jolle Tampereen kaupunginkirjaston - Pirkanmaan maakuntakirjaston Pirkanmaalaisia nykykirjailijoita -sivustolla on omistettu aivan oma sivukokonaisuus osoitteessa
www.tampere.fi/kirjasto/pirkanmaankirjailijat/maki.htm

Sivulla on runsaasti tietoa sekä linkityksiä, lähteitä, tekstinäytteitä ja arvioita kirjailijasta.

Lisäksi hänestä kerrotaan seuraavisssa julkaisuissa:

Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita 3 / toim. Ismo Loivamaa (BTJ Kirjastopalvelu 2001)
Miten minusta tuli lasten- ja nuortenkirjailija / toim. Paula Havaste (BTJ Kirjastopalvelu 2004)
Rannela, Terhi Draama syntyy hiljaisuudesta [Harri István Mäen haastattelu] (Onnimanni 2002:1 s. 8-11)

Sivustomme on kuvailtu hyvin myös Internetiin, joten vaikka osoite pääsisikin hukkumaan, löytyy sivusto "googlaamalla" nopeasti ja se on ensimmäisten 10 listalla.