Olen muistellut lastenohjelmaa, joka tuli televisiosta varmaan vuonna 1989 tai 1990. Mielestäni se oli Pikku Kakkosessa, mutta saattoi olla myös Lasten tv…

Kysytty

Olen muistellut lastenohjelmaa, joka tuli televisiosta varmaan vuonna 1989 tai 1990. Mielestäni se oli Pikku Kakkosessa, mutta saattoi olla myös Lasten tv puoli kuudessa. Se oli jonkinlainen paperianimaatio, jossa oli Kari Rydmanin musiikkia, ja yksi jaksoista (mahdollisesti ensimmäinen) kertoi metsästäjästä. Osaatteko kertoa ohjelman nimen ja sen, milloin se tarkalleen tuli tv:stä? Asia kiinnostaa osittain siksi, että jos tietäisin esitysajankohdan, pystyisin sen avulla ajoittamaan oman elämäni tapahtumia samalta ajalta.

Vastaus

Vastattu

Tarkoittanet Sveriges Radion ja Ylen yhdessä tuottamaa animaatiosarjaa nimeltä Satuja vallasta. Se on alun perin tullut televisiosta jo vuonna 1973, mutta lähetetty myös välillä 17.1.-11.4.1990 Lasten tv puoli kuudessa. Yhden jakson nimi on Metsästäjä, ja vuonna 1990 tämän jakson lähetyspäivä oli 14. helmikuuta.