Kysymykseni koskisi Lentävät Lääkärit-sarjaa.Missä sen jaksoissa(mielellään suomenkielinen nimi) Geoff ja Katie 1.Menevät kihloihin 2.Menevät naimisiin 3.Katie…

Kysytty

Kysymykseni koskisi Lentävät Lääkärit-sarjaa.Missä sen jaksoissa(mielellään suomenkielinen nimi) Geoff ja Katie
1.Menevät kihloihin
2.Menevät naimisiin
3.Katie huomaa olevansa raskaana
4.Lapsi syntyy

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyseisen sarjan katseluaika internetissä on päättynyt.

Viime vuonna sarjasta on ilmestynyt 3 levyn dvd, jota on hankkineet muutamat maakuntakirjastot. Voit tilata sitä itsellesi katseltavaksi kaukolainana esim. Kuopion kaupunginkirjaston kotisivun kautta
http://www.kuopio.fi/web/kulttuuri-ja-kirjasto/kirjastot
Kohdasta Lomakkeet -> Kaukopalvelu avautuu tilauslomake sisältäen myös ohjeet ja maksut.
Voit myös jättää kaukolainapyyntösi puhelimitse lähimpään Kuopion kaupunginkirjaston toimipisteeseen.
Aukioloajat ja yhteystiedot löydät täältä:
http://www.kuopio.fi/web/kulttuuri-ja-kirjasto/aukioloajat