Otsikko
Onko Suomen televisiossa pyörinyt sarja mafian merkit ja milloin tuli

Kysytty

Moi onko Suomen televisiossa pyörinyt sarja mafian merkit ja milloin tuli

Vastaus

Vastattu

Viisiosainen italialainen televisiosarja Mafian merkit (Alle origini della mafia) oli ohjelmistossa vuonna 1977. Mafian historiaa aina 1500-luvulta lähtien esitelleen sarjan ensimmäinen osa nähtiin 8.10.1977 TV1-kanavalla klo 23.15.

Helsingin Sanomat 8.10.1977

https://www.imdb.com/title/tt0071122/?ref_=ttrel_rel_tt