Otsikko
Onko olemassa nuotteja Ihana Elisan ja Ihanan Elisan tyttären tunnuskappaleeseen, joka taannoin tässä kesällä pyöri TV 2:lla?Samoin, kaipailisin nuotteja tv…

Kysytty

Onko olemassa nuotteja Ihana Elisan ja Ihanan Elisan tyttären tunnuskappaleeseen, joka taannoin tässä kesällä pyöri TV 2:lla?Samoin, kaipailisin nuotteja tv-sarjaan Kunnian hinta, joka tulee nyt em.ohjelman tilalla tv kakkosella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kyseisten sarjojen musiikkiin ei löytynyt nuotteja. Sekä Ihanan Elisan (Elisa di Rivombrosa) että Ihanan Elisan tyttären (La figlia di Elisa) musiikin on säveltänyt Savio Riccardi. Netistä löytyi kyllä sarjojen soundtrack-tietoja, mutta nuotteja ei näyttänyt olevan saatavilla. Sarjan Kunnian hinta (Orgoglio) musiikin on säveltänyt Stefano Mainetti, eikä siihenkään löytynyt nuotteja. Kolmannen tuotantokauden soundtrack sen sijaan on kaukolainattavissa Lahden kaupunginkirjastosta. Sarjojen kotisivujen kautta voitte halutessanne kysyä suoraan nuottien saatavuutta ja kuunnella Elisojen musiikkia.