Olen kauan etsinyt yhtä lempisarjan tunnuskappaleen nuottia eli The Love boat. Mistä mahtaisi löytyä nuotti ja sit näitä sarjoja tästä sarjasta mitä kauan…

Kysytty

Olen kauan etsinyt yhtä lempisarjan tunnuskappaleen nuottia eli The Love boat. Mistä mahtaisi löytyä nuotti ja sit näitä sarjoja tästä sarjasta mitä kauan aikaa sit esitettiin suomessa. Mistään en ole löytänyt ja nyt olisin apua vailla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Love boat -televisiosarjan tunnusmusiikki löytyy monesta eri nuotista. Pirkanmaan yleisten kirjastojen yhteisestä kirjastojärjestelmästä eli PIKI-verkkokirjastosta (www.tampere.fi/kirjasto/piki) löydät useita vaihtoehtoja, kun kirjoitat nimeke-riville Love boat ja valitset aineistolajiksi nuotin.
Esim. seuraavista julkaisuista löydät sen:
The Musicians' gig library : music for all occasions. Movie & TV hits. Miami : Warner Bros. 1997.
tai
T.V. and movie classics. Secaucus (NJ) : Warner Bros. Publications, [198-?]. Sarja Great songs of the century series.

Jos haluat löytää tv-sarjojen musiikkia nuotteina, kirjoita asiasana-riville televisio-ohjelmat ja valitse aineistolajiksi nuotti. Klikkaamalla julkaisun nimeä näet, millainen nuotti on kysymyksessä ja mitä kappaleita siihen sisältyy. Klikkaamalla saatavuus-saraketta näet, missä kirjastossa nuotti on ja onko se saatavilla.