Otsikko
Löytyykö musiikki- tai videopuolelta (aiemmin myös TV-ssä esitettyä) amerikkalaista "Lemmenlaiva"-tuotantoa?

Kysytty

Löytyykö musiikki- tai videopuolelta (aiemmin myös TV-ssä esitettyä) amerikkalaista "Lemmenlaiva"-tuotantoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta löytyy cdlevy Tube Tunes | Volume Two--The '70s & '80s,
joka levyn luettelotietojen mukaan sisältää amerikkalaisten televisio-ohjelmien musiikkia muun muassa
Lemmenlaivan tunnusmusiikin Love boat themen. Levyn voi tilata kaukolainaksi itselleen Lappeenrannan
maakuntakirjaston kautta. Levy löytyy ainakin Vantaan pääkirjaston musiikkiosaston kokoelmasta.