Otsikko
Missä joululaulussa lauletaan kerrostalon joulusta, vanhemmat juo ja lapsi miettii uskaltaako mennä nukkumaan.

Kysytty

Missä joululaulussa lauletaan kerrostalon joulusta, vanhemmat juo ja lapsi miettii uskaltaako mennä nukkumaan.

Vastaus

Vastattu

Kappale on nimeltään "Kerrostalon joulu", ja se löytyy Sanni Merruntauksen levyltä Oi jouluinen ihme ([Lohja] : Sanni Merruntaus, [2022], EAN 6420114027344).