On joulukuu ja pakkastuuli lunta tuiskuttaa. Ja jälleen jäiset kukat tuvan ikkunakin saa. On pihamaalla pimeää Ei tahtiäkään näy.. Joululaulu, ja sanoja…

Kysytty

On joulukuu ja pakkastuuli lunta tuiskuttaa.
Ja jälleen jäiset kukat tuvan ikkunakin saa.
On pihamaalla pimeää
Ei tahtiäkään näy..

Joululaulu, ja sanoja muistan tämän verran. Löytyisikö tätä kautta joululaulun nimi ja muut tiedot? Lapsena tämän viimeksi kuullut, noin 30 vuotta sitten...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista laulua en onnistunut löytämään. Ehkä joku lukijoista tunnistaa laulun.