Etsin Seimen lapsi laulun sanoja ja nuotteja. R. Raala säveltänyt ja Immi Hellen sanoittanut.

Kysytty

Hei
Etsin Seimen lapsi laulun sanoja ja nuotteja. R. Raala säveltänyt ja Immi Hellen sanoittanut.

Vastaus

Vastattu

R. Raalan eli Berndt Sarlinin säveltämä ja Immi Hellénin sanoittama joululaulu "Seimen lapsi" sisältyy esimerkiksi seuraaviin nuotteihin:

Raala, R.: Joulukirkkoon ja muita R. Raalan joululauluja (toimittanut Maija Saraste, Suomen musiikkikirjastoyhdistys, 2011)

- nuotissa on laulun melodia, pianosäestys, sointumerkit ja sanat, laulun on sovittanut Lauri Tikkanen

Joululauluja meiltä ja muualta. Keskiäänelle (Bells Publishing Oy, 2019, toimittanut Juha Hakulinen)

Joululauluja meiltä ja muualta. Matalalle äänelle

Joululauluja meiltä ja muualta. Korkealle äänelle

- nuoteissa on laulun melodia, pianosäestys ja sanat

Joululauluja : otteita Suomen wanhimmasta joululaulukokoelmasta (koonnut Anna Sarlin, Juttuapaja, 2013)

- 3-ääninen nuotinnos ja sanat