Otsikko
Missä järjestyksessä suomenkielinen kuunnelma/äänikirja Linnunradan käsikirja liftareille on kuunneltava, jotta järjestys on alusta loppuun?

Kysytty

Missä järjestyksessä suomenkielinen kuunnelma/äänikirja Linnunradan käsikirja liftareille on kuunneltava, jotta järjestys on alusta loppuun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YLEn radioteatterin kuunnelmasarja on julkaistu CD-levyinä seuraavassa järjestyksessä:
1: Linnunradan käsikirja liftareille
2: Maailmalopun ravintola
3: Elämä, maailmankaikkeus - ja kaikki
4: Terve, ja kiitos kaloista
5: Enimmäkseen harmiton

http://yleshop.yle.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=8406805&file=p…;