Minulta on joskus varastettu lompakko jossa oli myös kirjastokorttini. Niin huono tuuri kuin minulla on niin kortillani lainattiin aineistoa jota ei palautettu…

Kysytty

Minulta on joskus varastettu lompakko jossa oli myös kirjastokorttini. Niin huono tuuri kuin minulla on niin kortillani lainattiin aineistoa jota ei palautettu. Nyt haluaisin itselleni kirjastokortin opiskelujeni takia. Kuinka voin semmoisen enään saada? Maksan toki kaikki kulut jotka aineistosta on kertynyt!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuden kirjastokortin saat maksamalla rästissä olevat maksusi kirjastoon. Ota mukaan myös kuvallinen henkilöllisyystodistus niin saat uuden kirjastokortin käyntisi yhteydessä. Kirjastokortin varastamisesta tai katoamisesta kannattaa ilmoittaa heti kirjastoon.