Otsikko
Miten kannattaisi toimia, kun olen alle 15-vuotias. Korttini joutui lainauskieltoon n. 2vuotta sitten maksamattomista laskuista (oli tosi pieni summa josta en…

Kysytty

Moi! Miten kannattaisi toimia, kun olen alle 15-vuotias. Korttini joutui lainauskieltoon n. 2vuotta sitten maksamattomista laskuista (oli tosi pieni summa josta en edes ole tietoinen, että mistä se on tullut) ja kyseinen kortti on nyt kadonnut, eikä sitä ole ikuisuuksiin käytetty. Uusi kortti pitäisi siis hankkia, mutta onnistuuko se silti? Tarvitseeko huoltajan tulla kanssani kirjastoon hankkimaan uusi?

Kiitos jo nyt vastauksesta :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun pitää maksaa maksusi ennen kuin voit saada uutta kirjastokorttia ja alle 15-vuotiaana tarvitset huoltajasi suostumuksen saadaksesi uuden kirjastokortin, joten olisi hyvä että huoltajasi on mukana ja sinulla itselläsi olisi mukana joku henkilöllisyyskortti.