Minulla on kirjastokortissani vanha kuva. En tiedä toimiiko se. Maksaako vanhan kortin vaihtaminen uuteen ja säilyykö tunnusluku?

Kysytty

Minulla on kirjastokortissani vanha kuva. En tiedä toimiiko se. Mieheni sai uuden Lumme-kortin. Maksaako vanhan kortin vaihtaminen uuteen ja säilyykö tunnusluku ennallaan? Järjestelmäännehän uusitaan pian... Pyydän pikaista vastausta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanha kirjastokortti toimii ilman mitään toimenpiteitä myös järjestelmäpäivityksen jälkeen, jos kortti on ennenkin toiminut. Uutta korttia ei tarvitse vaihtaa tilalle. Voit toki käydä kirjastossa varmuuden vuoksi kokeilemassa, toimiiko korttisi. Jos kortti ei toimi, uuden kortin saa 2 euron hintaan kirjaston palvelutiskiltä. Vanhan tunnusluvun voi siirtää myös uuteen korttiin.