Minulla on kaukolainana teiltä Luumäen kirjastosta noudettu kirja nimeltä Terapiasuhteessa olemisen taito. ikävä kyllä, koiranpentu sai sen hampaisiinsa…

Kysytty

Hei.

Minulla on kaukolainana teiltä Luumäen kirjastosta noudettu kirja nimeltä Terapiasuhteessa olemisen taito. ikävä kyllä, koiranpentu sai sen hampaisiinsa nakerrellen takakantta ja nyt haluaisin korvata kirjan... miten asia hoituu parhaiten?
Katselin jo netistä, että teos maksaa noin 45€ esim Prismassa.
terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meille kätevintä olisi, että ostat vastaavan kirjan ja palautat sen Luumäen kirjastoon. Selitä mitä on tapahtunut ja pyydä heitä lähettämään kirja meille (ja sen korvattavan kirjan tarran numero jos mahdollista). Korvattavan kirjan voit pitää itse.