Otsikko
Tervehdys! Olen kiinnostunut allaolevasta teoksesta.Kuinka saisin sen luettavakseni? Rotoserien Lär er teckna, nr 8 Karikatyrer Nimeke Rotoserien Lär er teckna…

Kysytty

Tervehdys!
Olen kiinnostunut allaolevasta teoksesta.Kuinka saisin sen luettavakseni?

Rotoserien Lär er teckna, nr 8 Karikatyrer
Nimeke
Rotoserien Lär er teckna, nr 8 Karikatyrer
Kuvaus
Ei luokkamerkintää, hyllytetty luokkaan 35
Julkaisija
arikatyrer,” Digi.kirjastot.fi, viitattu 1. joulukuuta 2015, http://digistaging.ikirjasto.fi/items/show/1859.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomessa tämä kirja on ainoastaan Turun kaupunginkirjastossa. Se kuuluu heidän vanhaan kokoelmaansa, ja sitä voi pyytää tutkimuskäyttöön erillisellä luvalla.

Kirja kuuluu Ruotsissa julkaistuun sarjaan, ja se on joidenkin ruotsalaisten kirjastojen kokoelmissa. Koska kirjaa ei ole Suomessa saatavana kotilainaan, voit halutessasi tehdä siitä kaukolainapyynnön.

Alla tietoa Helmet-kirjastojen kaukopalvelusta ja kaukopalvelupyyntölomake:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu