Kysy kirjastonhoitajalta –palvelu välitti meille kysymyksesi Nina Haavisto: Ruoan voima –kirjasta. Kuusamon kirjastossa tuota kirjaa ei ole, mutta laitoimme…

Kysytty

Hei!

Kysy kirjastonhoitajalta –palvelu välitti meille kysymyksesi Nina Haavisto: Ruoan voima –kirjasta.

Kuusamon kirjastossa tuota kirjaa ei ole, mutta laitoimme sen tilaukseen, kun se varmaan kiinnostaa muitakin.

En voinut laittaa sinulle varausta, kun en löytänyt tietojasi meidän asiakasrekisteristä. Jos haluat varata sen meiltä, sinun pitäisi olla meidän asiakas eli hakea kirjastokorttia kirjaston neuvonnasta. Kortin saa odottaessa ja vaikkei asukaan Kuusamossa. Ota henkilöllisyystodistus mukaan. Kun varauksesi on meidän rekisterissä, saat ilmoituksen kirjan saapumisesta suoraan kännykkään tai sähköpostiin.

Jos asut kauempana, voit tilata kirjan kaukolainaksi oman kirjastosi kautta.

Ystävällisin terveisin:

Ritva Niemeläinen, kirjastotoimenjohtaja

p. +35840 5162276, ritva.niemelainen@kuusamo.fi

Kuusamon kaupunginkirjasto

PL 9 (Keskuskuja 4) 93601 Kuusamo

p. +35840 8608900, fax 08 8660074

www.kuusamo.fi/kirjasto, kirjasto@kuusamo.fi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei vielä löydy meiltä, mutta laitan hankintatoiveen eteenpäin. Joihinkin Suomen kirjastoihin kirja on jo tilattu, mutta koska se on ilmestynyt vasta äskettäin, ei se vielä ole lainattavissa. Kaukolainanakaan kirjaa ei siis kovin nopeasti saa käsiinsä.