Otsikko
Minkälaista Namibiaan sijoittuvaa kaunokirjallisuutta, elämänkertoja tai matkakertomuksia kirjastosta löytyy? Myös namibialaisten kirjailijoiden kirjoittamat…

Kysytty

Minkälaista Namibiaan sijoittuvaa kaunokirjallisuutta, elämänkertoja tai matkakertomuksia kirjastosta löytyy?
Myös namibialaisten kirjailijoiden kirjoittamat mihin tahansa kategoriaan sijoittuvat teokset käyvät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston tietokannasta Aino (www.turku.fi ja siitä eteenpäin kirjastoon ja Ainoon, tai suoraan www.turku.fi/aino) löytyy teoksia asiasanalla Namibia. Esim.
"Namibia: elämää kuivuuden keskellä". Asiasanalla afrikkalainen kirjallisuus tai asiasanoilla Afrikka ja kirjallisuus voi etsiä kirjoja joista saa vinkkejä mm. namibialaisista kirjailijoista.
Myös Kirjastot.fi -sivun Kaunokirjallisuutta Afrikasta (http://www.kirjastot.fi/kirjallisuus/kirjailijahakemistot/afrikka) voi olla avuksi.