Minkä niminen englanninkielinen kappale Simpauttajassa baarissa, missä Simpauttaja ja muut ukot istu olutpullot pöydässä ja Simpauttaja pisti yhden ukon…

Kysytty

Minkä niminen englanninkielinen kappale Simpauttajassa baarissa, missä Simpauttaja ja muut ukot istu olutpullot pöydässä ja Simpauttaja pisti yhden ukon niskalenkillä kyykkyyn. Tunnistin countyjail kertosäkeen.

Vastaus

Vastattu

"County jail" -kertosäe kuuluu 10cc-yhtyeen kappaleeseen Rubber bullets.

https://www.youtube.com/watch?v=2dTnvhGHDGA