Olen etsiskellyt nuotteja pianolle kappaleesta: Sinut haluan vain tai alkuperäinen You're the only what i want nuotteja, mutta tuloksetta. Osaatteko sanoa…

Kysytty

Hei!

Olen etsiskellyt nuotteja pianolle kappaleesta: Sinut haluan vain tai alkuperäinen You're the only what i want nuotteja, mutta tuloksetta. Osaatteko sanoa mistä kirjasta löytäisin nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet kappaletta "You're the one that I want", jonka suomenkielinen nimi on "Sinut haluan vain". Sen esittivät Grease-elokuvassa Olivia Newton-John ja John Travolta. En löytänyt tästä John Farrarin säveltämästä ja sanoittamasta kappaleesta sellaista nuottia, jossa olisi suomenkieliset sanat, mutta englanninkielisin sanoin nuotti löytyy monesta julkaisusta, esimerkiksi nuoteista "100 most delightful songs ever : piano, vocal, guitar" (Hal Leonard HL00145438), "The million sellers : Official Charts Company : [the UK's greatest hits]" (Wise AM1005664) ja "50 West End shows, 50 West End songs : piano, vocal, guitar" (Hal Leonard Europe HLE90004024) vain muutamia mainitakseni. Kaikissa näissä nuoteissa on kappaleesta englanninkieliset sanat, melodia, kosketinsoitinsovitus, sointumerkit ja kitaran sointuotteet. Mutta kappaleen nimellä löydät varmasti muitakin sopivia nuotteja esimerkiksi kirjastojen aineistotietokantojen avulla.

Kappaleen suomenkieliset sanat on tehnyt Pertti Reponen. Ne löytyvät pelkkiä laulujen sanoja sisältävästä vihkosesta "Toivelauluja : iskelmien aarreaitta,109" (Musiikki Fazer, 1978). Internetistä löytyy myös sivuja, joilla on tämän laulun suomenkieliset sanat (esimerkiksi Google-haulla: "sinut haluan vain" sanat), mutta kannattaa tarkistaa, että sanat ovat oikein esimerkiksi kuuntelemalla kappaleen suomenkielinen esitys ja vertailemalla.