Miltä euroopan lentokentiltä on suora yhteys USAn kaupunkiin Pittsburghiin. Reykjavikin kautta pääsee Washingtoniin. Josta voisi jatkaa bussilla, mikä on…

Kysytty

Miltä euroopan lentokentiltä on suora yhteys USAn kaupunkiin
Pittsburghiin. Reykjavikin kautta pääsee Washingtoniin.
Josta voisi jatkaa bussilla, mikä on bussiaseman nimi ja os.,
suorat yhteydet Pittsburghiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pittsburghin lentoasemalta ei tällä hetkellä ole löytämieni tietojen mukaan suoraa yhteyttä eurooppalaisiin lentokenttiin.

Tosin, uutisten mukaan WOW air -lentoyhtiö aloittaisi 16. kesäkuuta suorat lennot Reykjavíkista Pittsburghiin (kahden vuoden sopimus) ja Condor-lentoyhtiö taas aloittaisi 23. kesäkuuta kausilentoina suorat lennot Frankfurtista Pittsburghiin (tänä vuonna syyskuuhun asti).

Washington DC:stä voit matkustaa Pittsburgiin niin junalla, bussilla kuin myös paikallislennoilla. Lentoja voit etsiä esimerkiksi täällä lentohakusivustolla: https://www.skyscanner.fi/

Bussiyhtiöistä esimerkiksi amerikkalainen Megabuss yhdistää Washington DC:tä ja Pittsburgia. Täältä löydät reittihaun: http://us.megabus.com