Otsikko
Olen englannin opettaja yläkoulussa Vantaalla, Tikkurilassa ja tiedustelisin mitkä kirjat olisivat sopivia ysiluokkalaisille luettavaksi näin keväällä,…

Kysytty

Hei,

Olen englannin opettaja yläkoulussa Vantaalla, Tikkurilassa ja tiedustelisin mitkä kirjat olisivat sopivia ysiluokkalaisille luettavaksi näin keväällä, vaativampia ja toisaalta helppolukuisia ehdotuksia kaivattaisiin (ja vielä saatavilla lähikirjastoissa).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tikkurilan kirjastosta vastattiin, että heillä on tällä hetkellä hyllyssä kymmenen kappaletta nuorille suunnattua helppolukuista mutta ei lapsellista kirjaa. Lisäksi on tietysti noita muita nuortenromskuja.

Tikkurilan kirjaston lasten- ja nuortenosasto voi tehdä kielenopettajalle sopivan kirjapaketin valmiiksi. Puhelinnumeromme on 09 83923973.