Millon tulee Christopher Paolinilta kolmas Eragon kirja?

Kysytty

Millon tulee Christopher Paolinilta kolmas Eragon kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Christopher Paolinin Perillinen-trilogiasta on toistaiseksi ilmestynyt suomeksi vain kaksi ensimmäistä osaa, Eragon ja Esikoinen. Ne on kustantanut helsinkiläinen Kustannusosakeyhtiö Tammi. Tutkin asiaa Tammen internetsivuilta, mutta sieltä ei löytynyt mainintaa kolmannen osan mahdollisesta ilmestymisajasta. Myöskään uusimmassa Tammenlehti-julkaisussa, joka sisältää ennakkotiedot piakkoin ilmestymässä olevista kirjoista, ei ollut tietoa asiasta.

Kirjasarjojen kääntämiseen voi monista syistä tulla viivästyksiä, ja joskus kustantaja saattaa lopettaakin jonkin sarjan julkaisemisen kesken. Siitä tuskin kuitenkaan on kysymys tällä kertaa, koska kyseessä on näinkin suosittu trilogia.

Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä suoraan kustantajaan ja tiedustella asiaa sieltä. Tammen yhteystiedot löydät täältä: http://www.tammi.fi/asp/empty2.asp?P=5900&VID=default&SID=2800467417391…