Tervehdys! Wikipedian mukaan Erik H. Eriksonin kirjasta Lapsuus ja yhteiskunta on otettu kaksi painosta, 1962 ja 1982. Tarvitsisin tiedon 1962 painoksen…

Kysytty

Tervehdys!
Wikipedian mukaan Erik H. Eriksonin kirjasta Lapsuus ja yhteiskunta on otettu kaksi painosta, 1962 ja 1982. Tarvitsisin tiedon 1962 painoksen kustantajasta ja painopaikasta. Teiltä varmaan tiedon saan.

kiitokset jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Erik H. Eriksonin teoksen Lapsuus ja yhteiskunta kummankin painoksen (1962 ja 1982) painopaikka on Jyväskylä ja kustantaja on Gummerus.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic