Milloin Kustannus Oy Librum on toiminut ja lopettiko se toimintansa vai yhdistyikö johonkin muuhun kustantamoon?

Kysytty

Milloin Kustannus Oy Librum on toiminut ja lopettiko se toimintansa vai yhdistyikö johonkin muuhun kustantamoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Kansallisbibliografiasta löytyy Librumin kustantamia teoksia vuosilta 1980-1983. Librum on myös kustantanut Liberaalisen Kansanpuolueen Polttopiste-lehteä. Myöhemmin tämän lehden kustantaja on ollut Lib-Mediat OY.
Tietoa kustantajista välittänee Suomen Kustannusyhdistys puh. 09/22877250