Onko Max Jakobsonin kirjaa Pelon ja toivon aika käännetty tai ollaanko sitä kääntämässä lähiaikoina ruotsiksi? Ruotsinnoksen nimi ja kustantaja?

Kysytty

Onko Max Jakobsonin kirjaa Pelon ja toivon aika käännetty tai ollaanko sitä kääntämässä lähiaikoina ruotsiksi? Ruotsinnoksen nimi ja kustantaja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston käyttämistä hankintakanavista ei ole tullut ennakkotietoa "Pelon ja toivon aika" -kirjan ruotsintamisesta. Jakobsonin edellisen kirjan, Väkivallan vuodet (Våldets århundrade) kustansi tänä vuonna helsinkiläinen Söderström, ja kääntäjänä toimi silloin Ulf-Erik Slotte. Kannattaa ottaa yhteys suoraan Söderströmiin ja kysyä käännösaikeita ja -aikataulua sieltä: http://www.soderstrom.fi/kontakt.htm tai sähköpostitse soderstr@soderstrom.fi .