Minkä takia Redwallin taru- kirjojen suomentaminen on lopettu? Viimeisinhan osa Jänisten kaukopartio(Redwallin taru 10) on suomennettu vuonna 2002.

Kysytty

Minkä takia Redwallin taru- kirjojen suomentaminen on lopettu? Viimeisinhan osa Jänisten kaukopartio(Redwallin taru 10) on suomennettu vuonna 2002.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan kustantaja Otava osaa vastata kysymykseesi parhaiten. Otavan kotisivuilla on osoitteessa http://www.otava.fi/otava/palaute/ mahdollista sekä antaa palautetta että tehdä kysymyksiä.