Otsikko
Huomasin bokus.com-kotisivuilla käydessäni, että heillä oli myytävänä sekä Söderströmin että Rabenförlagenin kustantama Lars Sundin "Lanthantlerskans son"…

Kysytty

Huomasin bokus.com-kotisivuilla käydessäni, että heillä oli myytävänä sekä Söderströmin että Rabenförlagenin kustantama Lars Sundin "Lanthantlerskans son". Onko näissä jotain eroa sisällön tai kielen suhteen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyy meiltä ainoastaan Söderströmin kustantamana, joten emme voineet tehdä vertailua. Fennica-tietokannasta (Suomen kansallisbibliografia) löytyy tiedot molemmista laitoksista ja sen mukaan molemmissa on saman verran sivuja, kirjojen koko on myös sama.

Söderströmin kustantamassa kirjassa on karttapiirros, Raben kustantamassa ei ole mainintaa kartasta. Luultavasti teksti on molemmissa aivan sama.