Helsingissä päivystetään sekä Haartmaninkadulla että kolmiosairaalan kellarissa. Kumpaan kuuluu mennä jos on asiaa päivystykseen? Onko ne jaoteltu jotenkin vai…

Kysytty

Helsingissä päivystetään sekä Haartmaninkadulla että kolmiosairaalan kellarissa. Kumpaan kuuluu mennä jos on asiaa päivystykseen? Onko ne jaoteltu jotenkin vai mikä on systeemi...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin internet-sivuilla kerrotaan seuraavasti:

"Terveysaseman ollessa kiinni yli 16-vuotiaat nuoret ja aikuiset saavat avun kiireellisissä sairaustapauksissa Haartmanin tai Malmin päivystyksessä. Jako määräytyy asuinalueen mukaan."

Samalla sivulla on linkki karttaan, josta näkee oman päivystysalueensa.

Linkki sivulle on tässä: http://www.hel.fi/www/helsinki/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/terveyspa…

0 ääntä

Kommentit

Nyt ei tullut vastausta kysymykseen. Meikussa on siis Haartmanin päivystys ja Kolmiosairaalan erillinen päivystys, 1 krs. Ne ovat eri paikkoja.