Otsikko
Milloin aloitetaan taas kirjastoissa netin käytön kurssit? Yritin päästä mukaan keväkauden kursseille aiheena netin "jatkokurssit" senioreille. En päässyt. Oli…

Kysytty

Milloin aloitetaan taas kirjastoissa netin käytön kurssit? Yritin päästä mukaan keväkauden kursseille aiheena netin "jatkokurssit" senioreille. En päässyt. Oli liikaa pyrkijöitä. Aikoisin yrittää uudelleen syksyllä, jos nyt mahtuisin mukaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Syyskauden nettiopastuksista ei ole vielä tietoa. Kannattaa palata asiaan elokuussa.
Kannattaa myös seurata kirjaston kotisuvuja:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/asiakasopastukset/