Millloin pääkaupunkiseudulle tulee mahdollisuus uusia lainat internetin kautta? Tämä on ollut mahdollista Tampereella jo vuosia.

Kysytty

Millloin pääkaupunkiseudulle tulee mahdollisuus uusia lainat internetin kautta? Tämä on ollut mahdollista Tampereella jo vuosia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojärjestelmää ollaan uusimassa, näillä näkymin uusi järjestelmä otetaan käyttöön kahden vuoden kuluttua. Uudessa järjestelmässä on mahdollista uusia lainoja ja tehdä varauksia Internetin kautta, lisäksi myös uusia palvelumuotoja kehitetään.
Tällä hetkellä lainoja on mahdollista uusia Helsingissä puhelimitse numerosta 0600-060504, ma-pe 12-18, hinta: 5,80 mk/min + ppm, myöhässä olevia lainoja ei uusita puhelimitse.
Lisäksi lainoja voi uusia kirjastokortilla lähimmässä kirjastossa jos kirjoista ei ole varauksia.