Millainen Etelä-Haagan kirjaston kokoustila on? Saako oven lukkoon, jos välillä käy lounaalla? Mitä on vuokra (tuntivuokra)? Eihän ole lasiseiniä, jos näyttää…

Kysytty

Millainen Etelä-Haagan kirjaston kokoustila on? Saako oven lukkoon, jos välillä käy lounaalla? Mitä on vuokra (tuntivuokra)? Eihän ole lasiseiniä, jos näyttää videotykiltä materiaalia, jota ei saisi sivulliset nähdä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etelä-Haagan kirjaston kokoustilan oven saa tarvittaessa lukkoon. Huoneessa on lasi-ikkuna sisätiloihin päin, mutta ikkunassa on eteen vedettävät verhot. Kokoustilasta ei peritä vuokraa. Tila varataan suoraan Etelä-Haagan kirjastosta. Lisätietoja saatte kirjastosta. Etelä-Haagan kirjaston puhelinnumero on 09 310 85032.

Lähteet:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/EtelaHaagan_kirjasto/Y…
Etelä-Haagan kirjasto